FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Coś jest dla Ciebie niejasne? Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Jeśli wciąż masz wątpliwości – skontaktuj się z nami! Pisz na adres: biuro@contentmarketingpolska.pl lub na naszym fanpage’u
.

Czy są ograniczenia co do daty publikacji/powstania artykułu, który bierze udział w konkursie?

Do konkursu mogą zostać zgłoszone teksty opublikowane w okresie od 23.11.2015 r. do 21.11.2016 r.

Czy mogę zgłosić się do konkursu po wyznaczonym terminie?

Zgłoszenia do konkursu przyjmowane są tylko do dnia 28.11.2016 r., do godz. 23:59. Po tym terminie niestety nie będą brane pod uwagę.

Czy muszę być członkiem stowarzyszenia, aby wziąć udział w konkursie?

Aby wziąć udział w konkursie nie trzeba należeć do Stowarzyszenia Content Marketing Polska. Jednocześnie serdecznie zachęcamy do dołączenia do naszego grona :).

Czy powinienem dołączyć list motywacyjny?

Do każdego zgłoszonego artykułu należy dołączyć opis projektu (maksymalnie 1 strona A4 w pliku pdf-a) zawierający cele komercyjne i komunikacyjne stawiane przed autorem tekstu oraz użyte przez autora sposoby ich osiągnięcia.

Jak zorganizowany jest podział na kategorie?

Konkurs rozstrzygany jest w następujących kategoriach:

1. Publikacja dla pracowników:
a) Człowiek – artykuły o ludziach w firmach
b) Firma – artykuły o firmie/produkcie/usłudze
c) Wydarzenie – relacje z firmowych eventów
2. Publikacja dla klientów:
a) Firma – artykuły o firmie
b) Marka – artykuły wspierające markę
3. Publikacja na blogu firmowym (artykuł/post na blogu)  dotyczący dobrej praktyki content marketingowej.

Czy udział w konkursie jest płatny?

Nie. Udział w V edycji konkursu Pióra Roku jest bezpłatny.

Czy jedna organizacja może zgłosić do konkursu więcej niż jeden tekst?

Oczywiście, jak najbardziej jest to możliwe.