JURY

Z wielką przyjemnością przedstawiamy tegoroczny skład Jury:

 

JACEK WASILEWSKI

JACEK WASILEWSKI

Przewodniczący jury – pracuje na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych UW, gdzie zajmuje się retoryką medialną i skutecznością przekazu. W Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Instytucie Kulturoznawstwa zajmuje się semiotyką przekazu medialnego i kulturowymi wzorami korzystania z mediów. Scenarzysta filmów dokumentalnych, kampanii społecznych, aktualnie wraz z psychologami zajmuje się również opracowaniem metod zmiany wizerunku sądów powszechnych.

JAKUB CIASTOŃ

JAKUB CIASTOŃ

Redaktor naczelny portalu Redbull.pl. Wcześniej przez 12 lat dziennikarz działu sportowego „Gazety Wyborczej”. Korespondent z igrzysk olimpijskich w Turynie (2006), Pekinie (2008), Vancouver (2010) i Londynie (2012). Specjalizował się m.in. w tenisie, biathlonie, kolarstwie szosowym i narciarstwie alpejskim. Naoczny świadek finału Wimbledonu z 2012 r. z udziałem Agnieszki Radwańskiej i 20 innych turniejów Wielkiego Szlema. Pisywał też do magazynów „Champion”, „Tenisklub” i „Logo”. Od stycznia 2016 wzmocnił redakcyjny zespół Red Bull Polska, gdzie odpowiada za przygotowywanie kontentu na lokalną stronę internetową koncernu.

ARTUR JABŁOŃSKI

ARTUR JABŁOŃSKI

Prowadzi szkolenia, doradza i realizuje unikalne projekty dla firm i instytucji różnego typu – od korporacji przez MŚP po instytucje kultury, startupy czy urzędy. Pracował i pracuje m.in. z: Ista Shared Services, OtoDom, Allegro, urzędem miasta Gdynia, urzędem miasta Toruń, ING, Radio PiK, Stiegelmayer i innymi.

Wykładowca UMK w Toruniu, studiów podyplomowych WSAiB w Gdyni, Politechniki Białostockiej, WSB w Toruniu, WSB w Bydgoszczy i WSB w Gdańsku. Prelegent i uczestnik paneli na konferencjach w całej Polsce.

Po godzinach śpiewa, gra na gitarze i pisze bloga o marketingu i komunikacji: www.arturjablonski.com

MARCIN MAŁECKI

MARCIN MAŁECKI

Współzałożyciel i redaktor naczelny magazynów NowyMarketing i MamStartup. Swoją przygodę z branżą internetową rozpoczął jako dziennikarz motoryzacyjny. Od początku 2010 roku związany z agencją interaktywną Autentika, w której brał udział m.in. w jednych z pierwszych polskich kampanii marketingowych na Facebooku, a także współtworzył serwisy contentowe dla dużych marek. Absolwent filologii polskiej na UKSW w Warszawie oraz Akademii Filmu i Telewizji.

Obecnie zaangażowany również w działania Antygrupy – koalicji serwisów o tematyce nowych technologii, biznesu i marketingu, której celem jest tworzenie mądrej i wartościowej reklamy, która przynosi korzyści zarówno wydawcom, reklamodawcom jak i czytelnikom.

RAFAŁ MIETELSKI

RAFAŁ MIETELSKI

Business Development Director at Vice Media
Od 12 lat związany z branżą reklamową i mediową zbierając doświadczenia ze świata ATL’owego i digitalowego. Nieobce mu działania eventowe i ambasadorskie. W ramach swojej kariery pracował dla Klientów praktycznie z każdej branży zarówno na poziomie lokalnym jak i globalnym. Posiadał swoje biurka w czołowych agencjach m.in Leo Burnett, Publicis, Isobar Polska, Saatchi&Saatchi oraz w domu mediowym MEC. Od połowy roku odpowiada za rozwój w VICE Poland.

ARTUR ROGUSKI

ARTUR ROGUSKI

Jego przygoda z marketingiem online oraz social media rozpoczęła sie w Ogilvy Interactive w Warszawie. Ponad rok doświadczenia w najlepszej agencji interaktywnej roku 2011 według Marketing&More ukształtowało Jego pogląd na to czym są media społecznościowe i jaka jest ich siła w kampaniach 360.
Od lutego 2013 do grudnia 2014 pełnił obowiązki dyrektora ds. rozwoju mediów elektronicznych w magazynie branżowym „Brief”. Opiekował się stroną WWW, mediami społecznościowymi oraz pisał zarówno na stronę jak i do wydania papierowego.
Obecnie product manager w serwisie FAKT24.PL należącym do Ringier Axel Springer Polska. Autor bloga Whysosocial.pl oraz wielu innych publikacji w internecie.

EMILIA SKIBA

EMILIA SKIBA

Moderatorka warsztatów kreatywnego pisania Loesje, fundraiserka, antropolożka kultury. Koordynatorka działań grupy Loesje Polska od 2009 roku i członkini zarządu Loesje International od 2014. Prowadzi warsztaty kreatywnego pisania autorską metodą Loesje oraz projekty związane z obecnością haseł Loesje w przestrzeni miejskiej.
Programuje filmy azjatyckie dla Festiwalu Filmowego Pięć Smaków. Dla Pięciu Smaków prowadzi także media społecznościowe i pisze o kinie Azji na festiwalowego bloga.
Wcześniej współpracowała m.in. z Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski, prowadząc promocję KINO.LABu, oraz Instytutem Adama Mickiewicza, redagując portal Culture.pl.