WEŹ UDZIAŁ

3 KROKI DO WZIĘCIA UDZIAŁU W KONKURSIE:

1. Przygotuj swój materiał

Wybierz swój tekst. Prześlij go w formie linku do artykułu, który został opublikowany elektronicznie lub linku do artykułu w postaci pdfa (o ile artykuł ukazał się w medium drukowanym), który zahostowany jest w miejscu wskazanym przez zgłaszającego.
Do każdego zgłoszonego tekstu dołącz krótki opis (maksymalnie 1 strona A4 w pliku PDF) zawierający cele komunikacyjne oraz komercyjne stawiane przed autorem oraz użyte sposoby ich osiągnięcia. W tym samym pliku zamieść krótką informację o autorze artykułu wraz ze zdjęciem. Nazwij plik w następujący sposób: PR2016U_nazwa zgłoszeniodawcy.pdf

2. Uzupełnij formularz zgłoszeniowy oraz zestawienie zbiorcze.

Formularze do pobrania:

3. Wyślij swoje zgłoszenie

Wszystkie dokumenty (formularz zgłoszeniowy, zestawienie zbiorcze, jeśli wysyłasz więcej niż jedno zgłoszenie, uzasadnienie wraz z notką o autorze i zdjęciem) wyślij na adres:
W tytule maila wpisz: PIÓRA ROKU 2016 oraz nazwę zgłoszeniodawcy.

ZASADY UDZIAŁU W KONKURSIE:

  • Udział mogą wziąć zarówno autorzy tekstów, agencje marketingowe oraz firmy, będące właścicielami tytułów.
  • W konkursie mogą wziąć udział artykuły opublikowane w okresie od 23.11.2015 r. od 21.11.2016 r.
  • Zgłoszenia można nadsyłać do dnia 28 listopada 2016 r., do godz. 23:59. Po tym terminie nie będa brane pod uwagę. RADA! Wiemy z doświadczenia, że wiele zgłoszeń wpływa w ostatnim dniu, co często generuje spore problemy z miejscem na naszej skrzynce. Nie czekaj więc, bo ryzykujesz, że Twój mail wpadnie do nas już po północy!
  • Wyniki konkursu zostaną ogłoszone 6.12.2016 r., o czym będziemy na bieżąco informować na stronie konkursu oraz na fanpage’u.